Všeobecné obchodné podmienky predaja

Obsah

  1. Rozsah platnosti
  2. Priebeh objednávky
  3. Informácie o výrobkoch
  4. Ceny
  5. Dostupnosť tovaru
  6. Doručenie
  7. Spôsob platby
  8. Podmienky na storno – Vaša spokojnosť, alebo vrátenie peňazí
  9. Vrátenie tovaru

1. Rozsah platnosti

Tieto podmienky sú platné od chvíle ich uvedenia na stránky . Každý nákup na našich stránkach spadá pod všeobecné obchodné podmienky, ktoré sú platné v danom čase. Upozorňujeme Vás, že potvrdením Vašej objednávky bezpodmienečne prijímate všeobecné obchodné podmienky s ktorými ste sa vopred oboznámili.

Vstupom na naše stránky sa zaväzujete dodržiavať naše všeobecné podmienky predaja a užívania.

2. Priebeh objednávky

Pre prevedenie Vašej objednávky Vám ponúkame tieto možnosti:

Hneď ako obdržíme Vašu objednávku budete informovaný e-mailom odoslaným z nášho internetového obchodu automaticky.

3. Informácie o výrobkoch

Záručný list – ASISTENT CENTRUM dodáva výrobky v pôvodnom stave od výrobcu, európsky záručný list je pribalený priamo k výrobku. V prípade, že sa záručný list nenachádza priamo v zásielke, nahradí ho faktúra -  daňový doklad. ASISTENT CENTRUM nepotvrdzuje záručné listy pri expedícii.

4. Ceny

Predajné ceny na stránkach sú konečné, uvedené v eurách, bez poplatkov za dopravu. Prípadné náklady na dopravu užívateľ uvidí postupne ako pridáva výrobky do košíka, sú zaúčtované na konci objednávky k cene vybratých výrobkov. Vyhradzujeme si právo kedykoľvek zmeniť naše ceny, ale zaväzujeme sa uplatniť ceny uvedené na stránkach v čase Vašej objednávky.

Sme platcami DPH.

5. Dostupnosť tovaru

Vašu objednávku vybavujeme v rámci dostupnosti našich výrobkov na sklade. V prípade, že jeden z objednaných výrobkov nie je k dispozícii na sklade, zaväzujeme sa , že Vás budeme informovať e-mailom čo najskôr max. do 3 pracovných dní od dátumu objednávky, aby sme Vám oznámili lehotu v ktorej bude možné tovar dodať. Snažíme sa tovar zabezpečiť do 10-12 dní (samozrejme ak ho má výrobca k dispozícii).

6. Doručenie

Vaša objednávka bude doručená na adresu, ktorú ste uviedli pri Vašej objednávke.

ASISTENT CENTRUM Vám ponúka na všetky zásielky

Expresné doručenie (1.trieda)

Pri pripísaní peniažkov na účet je poštovné 1,90€, pri dobierke 3€, pri doruční kuriérom DPD 5€ (všetko je zasielané 1.tr.)

Prepravu zaistí Slovenská pošta -doporučený list,balík, väčšie a objemnejšie zásielky EMS-Slovenská pošta. Každá objednávka bude vybavená ešte v ten istý deň ak je pri výrobku uvedené „Na sklade“. Inak sa dodacia doba posúva max. o 14 dní.

ASISTENT CENTRUM robí všetko preto, aby dodržala dodacie lehoty uvedené na svojich stránkach. ASISTENT CENTRUM však nenesie zodpovednosť za dôsledky spôsobené oneskorením doručenia, alebo stratou zásielky zavinených prepravcom, alebo nepredvídateľnou a neprekonateľnou prekážkou, ktorá spadá pod prípad zásahu vyššej moci (vis major).

V prípade neobdržania zásielky v stanovenej lehote je zahájené vyšetrovanie na strane prepravcu, ktoré môže trvať niekoľko dní (15 dní pri Slovenskej pošte a.s. a 21 dní v UPS). Počas tejto lehoty nie je možné uskutočniť žiadnu peňažnú náhradu, alebo zásielku znovu zaslať.

Pri obdržaní Vašej objednávky si musíte overiť, že výrobky zodpovedajú Vašej objednávke a prípadne uviesť každú nezrovnalosť na dodací lístok (faktúru) vo forme ručne písaných výhrad s Vašim podpisom.

Bez toho aby to akokoľvek ovplyvnilo zákonom stanovené záruky Vám odporúčame, aby ste nám čo najskôr zaslali informácie o akejkoľvek nezrovnalosti tovaru s objednávkou pri doručení tohto tovaru a to poštou na adresu Marta Butalová Čurpeková - ASISTENT CENTRUM, Karpatská 743/3, 089 01 Svidník, e-mailom na obchod@asistentcentrum.sk alebo telefonicky.

Vrátené výrobky môžu byť prijaté len ak sú v pôvodnom stave, najmä čo sa týka pôvodného obalu, príslušenstva a návodov, ak boli súčasťou dodávky. V prípade, že sa potvrdí dodanie nezodpovedajúcej objednávky, užívateľ má nárok na bezplatnú výmenu tovaru.

Aby sa predišlo akémukoľvek oneskoreniu pri dodaní tovaru, žiadame Vás aby ste v momente Vašej objednávky uviedli:

  • Vašu platenú, alebo profesionálnu e-mailovú adresu
  • Telefónne číslo (domov alebo do práce), na ktorom ste zastihnuteľný počas dňa.

V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení tovaru na dobierku a požaduje opätovné doručenie tovaru (príp. iný tovar do 6 mesiacov), je povinný uhradiť náklady prvého ( 4,30€ ) ako aj opätovného doručenia tovaru.

7. Spôsob platby

ASISTENT CENTRUM Vám ponúka tri spôsoby platby. Objednávku môžete zaplatiť bankovým prevodom /vkladom na náš účet, dobierkou alebo poštovou poukážkou.

Potrebné údaje pri platbe bankovým prevodom:

Príjemca: Marta Butalová Čurpeková - ASISTENT CENTRUM
IBAN: SK3609000000005042812851 – Slovenská sporiteľňa a.s.
variabilný symbol: číslo Vašej objednávky ( predbežnej faktúry ), identifikácia platby: Vaše meno a priezvisko. Vaša objednávka bude vybavená hneď ako obdržíme Vašu platbu. Na platbu čakáme  5 dní, ak sa inak predom nedohodlo. Ak do tejto doby platba nenabehne, objednávku rušíme.  Bežná lehota na načítanie Vašej platby na náš účet je 2-3 dni.

V prípade vrátenia peňazí je užívateľovi vrátená čiastka späť na jeho bankový účet ak platil bankovým prevodom, alebo späť poštovou poukážkou na adresu v prípade platby na dobierku.

8. Podmienky storna – Vaša spokojnosť alebo vrátenie peňazí

Ak výrobok nespĺňa Vaše očakávania, máte možnosť nám tento výrobok vrátiť v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Odstúpenie od zmluvy spolu s výrobkom musí v lehote 14 dní dôjsť predávajúcemu. V tejto lehote nám môžete výrobok zaslať späť na vlastné náklady, spolu s faktúrou a riadne vyplneným a podpísaným návratovým lístkom (návratový lístok nie je súčasťou balenia, použiť môžte aj priloženú faktúru). Prosím informujte nás o tom predom telefonicky príp mailom!!!

Tovar nám prosím zašlite doporučene ( nie na dobierku! ) a tovar u prepravcu poistite na kúpnu cenu výrobku. Je to potrebné z dôvodu možnej krádeže alebo straty tohto tovaru vinou prepravcu. Návrat výrobku je na vlastné náklady zákazníka.

Prijaté budú len výrobky v pôvodnom stave a kompletné ( s obalom, príslušenstvom, návodmi, výsačkami …), v bezchybnom stave. Tovar môže byť vyskúšaný - NIE používaný!  Žiadny nekompletný, zničený, poškodený, nosený alebo zašpinený výrobok nebude prijatý. Vyššie uvedené lehoty sú počítané odo dňa doručenia objednávky.

Predávajúci musí do 15 dní odo dňa odstúpenia zmluvy vrátiť spotrebiteľovi zaplatenú sumu (preto je dobré uviesť v odstúpení číslo bankového účtu, na ktorý má predávajúci vrátiť danú sumu).

9. Vrátenie tovaru

Navrátený tovar nám zašlite poštou, alebo iným prepravcom.

Dovoľujeme si Vás upozorniť, že poplatky za prepravu si hradí užívateľ okrem prípadu, že tovar nezodpovedal objednávke (návrat výrobku je na vlastné riziko zákazníka.)

V prípade, že je poškodený výrobok pod zárukou, užívateľ ho musí odoslať na adresu sídla spoločnosti a to: Marta Butalová Čurpeková - ASISTENT CENTRUM, Karpatská 743/3, 089 01 Svidník.

Žiadny balík nebude v sídle spoločnosti ASISTENT CENTRUM prevzatý osobne.


*** Poštovné ***

Všetky zásielky
zasielame I. triedou


- platba na účet,
Slov. pošta 1,90€

- dobierka,
Slov. pošta 3,00€

- kuriér DPD
5,00€